شرح وظایف کارشناس امور هیات علمی :
1- جذب و استخدام اعضای هيات علمی به صورت پيمانی و تعهد خدمات قانونی
2- تنظيم و صدور کليه احکام حقوقی
3- مکاتبه در خصوص ترفيع پايه، ارتقای مرتبه و احتساب سنوات خدمت
4- مکاتبه درخصوص امور مربوط به متعهدين خدمات قانونی و نظام وظيفه
5- مکاتبات مربوط به هيات مميزه و هيات اجرايی جذب دانشگاه
6- تبديل وضعيت استخدامی به يکی از طرق زير:
الف. از پيمانی به رسمی آزمايشی
ب. از رسمی آزمايشی به رسمی قطعی
7- مکاتبه در خصوص امور مرخصی استحقاقی و ذخيره آن و همچنين مرخصی بدون حقوق
8- مکاتبه در خصوص ماموريتهای آموزشی و شرکت در فرصتهای مطالعاتی
9- مکاتبه در خصوص انتقال و مامورين به خدمت
10- مکاتبه در خصوص امور مربوط هيات بدوی و ديوان عدالت اداری
11- تهيه و تنظيم خلاصه پرونده و صدور گواهی اشتغال به کار
12- ارائه آمار و گزارش بر حسب درخواست مقامات مافوق
|